“Marga is een vakvrouw die op het gebied van Event Design waardevolle workshops en trainingen verzorgt, met gemiddeld een 8 van onze cursisten.’
Lenny Kaarsgaren, directeur Effectivents training in Eventmanagement.
Lenny Kaarsgaren, directeur Effectivents training in Eventmanagement.
Herkent u dit: ‘glazige’ blikken als u de vraag stelt over doel en doelstelling van het evenement of congres? Over de opbrengsten van deelname voor de deelnemers. En een helder antwoord op de vraag wanneer uw (interne) opdrachtgever tevreden is.
In onze workshop evenement organiseren werken we met de meeting design methode. Dit is een manier om een concept te ontwikkelen en hiervoor draagvlak te creëren. Ziet u het al voor u: u start in de ochtend met een volle zaal en aan het eind van de dag komen de deelnemers naar u om u te bedanken voor alle inspiratie, kennis en contacten.
In één sessie formuleren wij met u de antwoorden op:
We gaan met u twee concepten uitwerken* Hiermee kunt u vervolgens uw programma concreet invullen.
De grote vraag is dan ‘Hoe?’. Dit is het ‘gouden idee’ oftewel; dit vraagt om creativiteit. En dat is dan ook de belangrijkste reden voor opdrachtgevers om samen te werken met ons:
“Onderzoek wijst uit dat de reden voor samenwerking met een congres- en evenementenbureau in 61% van de gevallen gedaan wordt om creativiteit binnen te halen! Voor 27% voor strategisch advies en voor 22% voor communicatie-ondersteuning”. – uitkomst laatste Nidap onderzoek.
Voor meerdere klanten hebben we op deze manier vanuit een gedegen analyse een creatief concept ontwikkeld én tot in de puntjes uitgevoerd.
Twee vernieuwende concepten van uw evenement of congres die u concreet kunt invullen tot een verfrissend, wervend programma waarmee u uw deelnemers aangenaam verrast en het rendement voor de opdrachtgever vergroot.
1 Dagdeel
€ 495,-
Bij u of extern
Meer weten over de workshop evenement organiseren? Neem contact met ons op:
0418-63 73 40 of info@commgres.com
Lees en leer wat Meeting Design voor u kan betekenen. Klik hier en u ontvangt deze 5 content items:
Wat is de impact van uw evenement op uw organisatie(strategie)?
Yin en yang: uw doelen en die van de deelnemers leggen we in elkaars verlengde.
Wat zouden de deelnemers anders moeten doen na uw evenement? En waarom doen ze dat nu nog niet?
Kleine stapjes per editie zorgen voor een geheel nieuw programma in drie jaar.